tirsdag 18. september 2012

en samling igjen...

Da var vi ferdig med siste varmmat samling og har bare en samling igjen før vi pakker bussen og drar. faktisk bare 13dager til vi reiser!

Samling gikk fint den, og vi er vel stortsett klare med varmmaten. vi preppa opp alt på lørdag og hadde gjennomkjøring på søndag. vi ligger godt ann på tid. jeg gleder meg til erfurt, da får jeg forhåpentlivs frysere som funker. fryserne på sørumsand hater meg nemlig...og jeg begynner å hate fryserne...

Til helga har vi siste kaldmats gjennomkjøring, blir godt å få laga ting for nest siste gang. I morra har jeg min siste arbeidsdag. Etter det skal jeg kun skal jobbe med landslag. Det blir veldig merkelig, har jobbet så mye så lenge med de landslagsgreiene, blir veldig merkelig å bare gjøre det. blir enda merkeligere å være ferdig med OL, hva skjer da?

Det virker som det er ekstremt mange nordmenn som skal nedover for å heie på oss, det blir gøy, men også veldig skummelt.

jeg legger ut et bilde av sjøvik etter denne samlinga, det er det egentlig bare to grunner til. grunn nummer 1, jeg rakk ikke å ta så mange bilder, grunn nummer 2 er at det er han som har gitt meg mest tyn etter at jeg starta en blogg, så ja sjøvik! hevn!


her er iallefall rackene mine klar for gjennomkjøring, det er absolutt alt jeg trenger til å lage dessert til 110pax.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar